Sunt mandru ca sunt roman !
Ca sa fii mandru trebuie sa ai de ce ! Iar noi romanii avem , pacat este ca Occidentul nu stie sa aprecieze !
In timp ce ai nostri parlamentari europeni se intrec in idei victimiste cum sa tavaleasca mai bine imaginea tarii noaste prin cele mai mojice cotloane ale milogeniei, romanii se fac cunoscuti peste hotare cu abilitatile lor in preparate culinare precum lebede vieneze cu sos “dunaresc” si dansuri din buric in ritm de manea.
Pentru aceasta eticheta de lux, trebuie sa multumim celor care ne reprezinta peste hotare, alesi din pacate de catre noi insine si nu in ultimul rand compatriotilor nostri “romi” care se afla intr-un stadiu evolutiv al speciei.
Asadar, avand in vedere putinele resurse la care putem apela , va trebui sa le aratam noi , cetateni ai Romaniei, acestor fandositi occidentali ca nu suntem numai tara lui Dracula si ai Nadiei Comaneci dar ci si al multor valori de care nici macar politicii nostri UE nu au habar.
In concluzie, va invit pe toti cu cat mai multe idei si sugestii pentru a construi impreuna imaginea Romaniei asa cum trebuia ea de mult sa fie arata lumii intregi.
Sono fiero di essere romeno!
Per essere fiero devi aver un motivo!E noi romeni,lo abbiamo, peccato pero che l’Occidente non sa apprezzare
Mentre i nostri parlamentari europei si superano l’uno con l’altra in proposte su come infangare ancora di più l’immagine del nostro paese, i romeni si fanno conoscere all’estero attraverso le loro abilità nella preparazione di squisitezze culinarie come i cigni vienesi con sugo “danubbiano” e danza d’ombellico in ritmo di “manea”. Per questa etichetta di lusso, dobbiamo ringraziare a coloro che ci rappresentano a livello internazionale, eletti purtroppo da noi stessi, e soprattutto ai nostri compaesani “romi” che si trovano tuttavia in uno stadio evolutivo della specie.
Visto ciò, e tenendo conto delle poche risorse sulle quali ci possiamo basare, noi, cittadini della Romania dovremmo farle vedere a questi schizzinosi occidentali che non siamo solo il paese di Dracula e di Nadia Comaneci ma anche di molti valorosi che nemmeno i nostri politici UE sanno di cosa si tratti.
In conclusione, invito tutti a venire con delle proposte ed idee per costruire insieme l’immagine della Romania così come doveva già essere esposta a tutto il mondo.
martedì 13 gennaio 2009
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Nessun commento:
Posta un commento